ik heb de notebook sony met windows 7 maar heb ik omgezet in xp ik krijg geen internet is er wel een driver daarvoor

Weet jij het antwoord?

/2500

tuurlijk is daar een driver voor, ga naar de site van je Wlan kaart. en zoek daar de driver op, instaleer deze en het moet werken:)

Ik neem aan dat je dan een driver mist voor je netwerkkaart. Dat kan echt een groot probleem zijn, sommige bedrijven leveren geen XP-drivers meer aan. Ga kijken op de supportsite van Sony of hem kunt vinden. Ook nog ff Googelen, in forums lees je vaak dat hobbyisten zoiets hebben weten op te lossen. Maar, er zijn notebooks die je om die reden niet kunt downgraden naar XP. Succes.

altijd basis, voordat je zo'n ingrijpenden verandering doet, eerst controleren of alle drivers aanwezig zijn......., maar ja daar zijn we nu niet mee geholpen. Dit wordt een klus van "uitvogelen", gewoon wat oudere drivers (van wat oudere sony modellen, waar nog wel XP drivers van te krijgen zijn) downloaden en proberen te installeren. Ongetwijfeld zit er een bij welke werkt en nog de nodige aansluiting geeft, zo niet, dan zul je terug moeten naar een insteekkaard, met bijbehorende drivers........, maar ga dan wel met je notebook naar de winkel en laat het daar uitproberen, gezien je anders weer ellende krijgt met het teruggeven van niet werkende onderdelen.

ik vermoed dat je het hier in elk geval hebt over de wireless van de laptop zelf. Die zou in principe op de site van sony te vinden zijn wellicht is dit model standaard met windows 7 uitgerust dus dan hebben ze geen echte drivers voor xp omdat ze deze laptap standaard niet met xp leveren je zou Sony kunnen mailen of ze een oplossing hebben. of kunne ruilen met een wel geschikt wireless meten beetje mazzel kan je wellicht met iemand ruilen ?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100