tuurlijk is daar een driver voor, ga naar de site van je Wlan kaart. en zoek daar de driver op, instaleer deze en het moet werken:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat je dan een driver mist voor je netwerkkaart. Dat kan echt een groot probleem zijn, sommige bedrijven leveren geen XP-drivers meer aan.
Ga kijken op de supportsite van Sony of hem kunt vinden.
Ook nog ff Googelen, in forums lees je vaak dat hobbyisten zoiets hebben weten op te lossen.
Maar, er zijn notebooks die je om die reden niet kunt downgraden naar XP. Succes.
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
echt nie?? das zwaar crap!.
altijd basis, voordat je zo'n ingrijpenden verandering doet, eerst controleren of alle drivers aanwezig zijn......., maar ja daar zijn we nu niet mee geholpen. Dit wordt een klus van "uitvogelen", gewoon wat oudere drivers (van wat oudere sony modellen, waar nog wel XP drivers van te krijgen zijn) downloaden en proberen te installeren. Ongetwijfeld zit er een bij welke werkt en nog de nodige aansluiting geeft, zo niet, dan zul je terug moeten naar een insteekkaard, met bijbehorende drivers........, maar ga dan wel met je notebook naar de winkel en laat het daar uitproberen, gezien je anders weer ellende krijgt met het teruggeven van niet werkende onderdelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vermoed dat je het hier in elk geval hebt over de wireless van de laptop zelf.
Die zou in principe op de site van sony te vinden zijn

wellicht is dit model standaard met windows 7 uitgerust
dus dan hebben ze geen echte drivers voor xp omdat ze deze laptap standaard niet met xp leveren
je zou Sony kunnen mailen of ze een oplossing hebben.
of kunne ruilen met een wel geschikt wireless meten beetje mazzel kan je wellicht met iemand ruilen ?
capthavoc