Wi-fi op xbox (zie uitleg)

Ik heb een prachtige xbox 360, alleen nu doet xbox live t niet. Ik heb alles al geprobeerd. Maar misschien kan t wel zonder kabeltje: dus mij vraag: kan de xbox 360 zonder kabeltje verbinding maken met wi-fi. Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja dat kan, officieel enkel met de (dure) zender van microsoft die je apart kunt kopen.
Echter wordt op de volgende site uitgelegd hoe je het ook veel goedkoper voor me kaar kunt krijgen ;-)

http://games.fok.nl/nieuws/277880/1/1/50/wifi-op-je-xbox-360-hoeft-niet-duur-te-zijn.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het een tweede hands xbox is, kan het ook zijn dat deze "gebanned " is, dan kun je er niet meer mee online, met dat specifieke spel dan.