Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak je je netwerk-hyve populair?

Ik heb een netwerk op Hyves en het zijn 200 leden. Ik wil graag meer leden. Alleen je kan alleen vrienden uitnodigen van jezelf. Ik ga dus geen onbekende toevoegen. Hebben jullie tips om je Hyve populairder te maken?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
537

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

je kan een groepsbericht versturen (onder de groepsfoto). Je kan ook adverteren voor je hyves maar aangezien dit geld kost lijkt mij de eerste optie het best ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt een goed 'bedrijfsplan' voor je hyves. Wat is je doel, wie wil je bereiken, wat verwacht je dan van die mensen. Wat hebben die mensen aan jouw site? dergelijke vragen laten je nadenken over je eigen concept. Als het interessant is, en blijft, dan stromen de mensen wel binnen. Maar besef wel dat de lokatie van een site ook van belang is. Want hyves is op dit moment een stuk minder populair dan de internationaal actieve facebook...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding