Omegle zelf bevat geen virus.
Mensen kunnen jou wel links sturen met een virus, dus wees daar voorzichtig mee.
Ook is het waarschijnlijk mogelijk om een IP nummer te krijgen wanneer je met iemand verbonden bent op Omegle. Met een IP nummer kunnen ze globaal zien waar je woont en ze zouden je kunnen (cyber)aanvallen met een zo genaamd: DDOS programma. Zo'n programma probeert zoveel gegevens naar je te versturen dat je internet plat gaat.

Je hoeft hier in principe niet bang voor te zijn en het is ongebruikelijk dat dit soort dingen gebeuren, je kunt dus als je een beetje nadenkt gewoon lekker op Omegle! :)

Greetz,
MarcelRijk
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
thx