hoe kan je geld verdienen aan facebook??

je meld je daar gratis aan maar hoe verdienen de makers van facebook eraan??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

advertentie´s op de site leveren geld op en ze kunnen jouw gegevens verkopen dat levert veel op, bedrijven willen graag jouw interesse weten zodat ze jou rechtstreeks reclame kunnen aanbieden waar jij interesse in hebt.
Het laatste, het verkopen van jouw persoonlijke gegevens is nogal omstreden, maar gebeurt wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

advertentieruimte verkopen. Sponsoring. Memberships voor extra functionaliteiten.

En daarnaast bouw je een enorm wereldwijd bestand aan consumenten op. Dat is voor heel veel bedrijven enorm veel geld waard. Dus zelfs als er weinig omzet zou worden gemaakt dan nog creëren ze waarde door het verzamelen van gegevens die verkocht kunnen worden.