Ik heb het ikoontje van mijn prullenbak gewist op mijn bureaublad. Kan ik dit ergens terug vinden onder windows? ik heb VistaWindows.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jc54
13 jaar geleden
Hoe kun je die wissen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, dat is niet zo moeilijk. Is mij ook al een paar keer overkomen als ik de prullenbak wilde leegmaken. Klik op prullenbak verwijderen: ok en je bent 'm helemaal kwijt.

Het beste antwoord

Kijk eens in je prullenbak! (sorry. Kon het niet laten...)

Toegevoegd na 7 minuten:
Maar nu serieus:
Klik op je desktop met je rechter muisknop.
Ga naar "Aan persoonlijke voorkeur aanpassen".
Dan: Iconen aanpassen (linker kant) en zet een vinkje bij Prullenbak.
Als je wilt voorkomen dat het je nog een keertje overkomt,
kun je naar de link hieronder gaan en uitvoeren wat daar staat:
escape
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In de windows directory
13 jaar geleden
Even goed zoeken bij dat knopje rechtsonder je scherm. Als iets op je bureaublad staat is dat alleen om er sneller naartoe te kunnen.