Ik heb een iMac en wil ZVR audio bestanden naar MP3 converteren. ZVT bestanden zijn voicerecorder bestanden

Weet iemand hoe ik zvr bestanden naar mp3 of wave bestanden kan omzetten via een imac? zvr bestanden zijn voicerecorder bestanden via een voicerecorder apparaat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb er veel vertrouwen in dat het hiermee: http://audio.online-convert.com/convert-to-wav , gaat lukken. Anders kan je het daar laten weten en helpen ze je verder, zeggen ze;-)

"Just upload your file and try. If it does not work for your file, please let us know so we can add a WAV converter for you."