Wat is een Mem Turbo 4 ?

Ik heb het geinstalleerd maar weet niet waar t voor is..
Het is al half uur aan t draaien..
wie kan mij zeggen wat t doet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik de beoordelingen op ctnet moet geloven, is het niet zo heel goed.
http://download.cnet.com/MemTurbo/3000-2086_4-10536265.html
Blijkbaar niet zo'n heel best programma.

Het beste antwoord

MemTurbo 4 is een optimalisatie programma.

Het programma zal trachten je systeem te doorgronden en je draaiende applicaties te managen. Door dit te doen zorgt het programma ervoor dat het geheugen beter ingedeeld en gebruikt wordt door de programma's. Het ruimt ook op als programma's afgesloten worden zodat er geen onnodige verspilling is van geheugen en processorgebruik.

Optimaliserings programma's zoals deze zijn over het algemeen totaal overbodig. De snelheidswinst die je hieruit haalt zijn over het algemeen nihil. Ook zrgt het er niet voor dat je opeens veel meer kan met je pc. Het stroomlijnt alleen een beetje. Voortaan niets meer installeren VOOR je weet wat het is en wat het doet dus.

Onderstaand de site van de maker:
http://www.sammsoft.com/MemTurboDetails.aspx

Toegevoegd na 5 minuten:
De-installeren is een goede optie, bij voorkeur met Revo Uninstaller, Revo zoekt actief naar overgebleven sporen van het te de-installeren programma en schoont gelijk ook je register op van overbodige sleutels behorende bij dat programma. Revo freeware versie dan wel hé
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een recovery systeem, zodat je je computer kunt terugstarten naar een bepaalde datum. Toen er bv geen virus op zat etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een programma dat ervoor zorgt dat je computer goed kan blijven draaien wanneer je veel vensters en processen open hebt staan.