Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil als mensen naar mijn website gaan dat er automatisch bij die link een venster zich opent. Hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
725

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

http://www.html-site.nl/popup_gen.php
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op een externe link (dus die op een andere website) heb je geen invloed. Die webmaster bepaald hoe de link wordt geopend (bijv. target=_blank) cq de instellingen van de browser van de bezoeker bepalen hoe de link wordt geopend. (Nieuw venster, nieuwe tab, etc..)

Als je wilt dat TIJDENS het laden van jou website een nieuw (2e) venster opent (popup) kun je dat met Javascript regelen middels het Window object.

NB
Hou er wel rekening mee dat bezoekers "popups" geblokkeerd kunnen hebben in hun browser.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit doe je door middel van javascript, maar wat inderdaad wat jurgenjansma zegt, het word 9 van de 10 keer geblokkeerd.

staat overigens ook in de top 10 van meeste irritantie gedrag tijdens het surfen op het web.

dus denk goed na waarom je een popup wilt starten als iemand op je website komt.

gr. dj
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding