Waarom kan ik alleen nog maar een videogesprek aangaan op msn?

Als ik mijn cam aanzet op msn,kan ik alleen nog een videogesprek aangaan,dus met geluid,en mijn pc kan dat blijkbaar niet aan want alles loopt dan vast...oud ding he,ik weet het.Maar waarom kan ik niet meer gewoon cammen,zonder geluid?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Miss kan je het werkgeheugen van je pc uitbreiden?Niemand kan meer alleen cammen,alleen videogesprek is mogelijk.En ook alleen als je alle drivers het geinstalleerd.Dat je alleen een videogesprek kan voeren,is een foutje van windows live messenger,zeg maar.