Is er een programma dat je de totale lengte van al je muziek, de gemiddelde lengten van al je nummers, e.d. laat zien?

Ben nog al een sucker voor dat soort dingen. :X

Totale lengte kan gewoon in Winamp, maar dat soort dingen zoek ik dus.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

iTunes weergeeft hoeveel de totale tijd is van je bibliotheek, en ook van een aparte afspeel lijsten.
als je de gemiddelde tijd per liedje wilt weten kan je gewoon de hoeveelheid tijd die iTunes aangeeft delen door aantal liedjes.
ik heb bijvoorbeeld 1,5 dagen en 601 liedjes. Dat is dus 1,5 x 24 x 60 / 601 = 3,59 minuten.
( Dagen x 24 uur p/d x 60 min p/h / aantal liedjes = gemiddelde per liedje )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

itunes is wel handig daarvoor vind ik , maar heleboel muziek afspeel software heeft dat soort mogelijkheden , of heb je specifieke eisen ?