Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is het mogelijk om verwijderde bestanden in MyWinLocker Yo Safe van Acer terug te halen?

Op mijn laptop van een paar jaar terug stond MyWinLocker geinstalleerd die een onzichtbare 'Yo Safe' schijf kan aanmaken. Als ik bestanden verwijder op die virtuele schijf kan ik ze nergens meer terug vinden?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nee helaas dat gaat je niet lukken

Je kan heel misschien iets met bestand recover achtige programma's proberen maar dat haalt alleen de bestand (ingang) terug undelete wat je gedelete had de naam van het bestand
maar openen kan je het niet, dan nog heb je nog steeds het winlocker wachtwoord nodig om het bestand daadwerkelijk te openen en eventueel verplaatsen.

Een system herstel helpt ook niet omdat de yo safe niet wordt gezien als onderdeel van windows herstel opties.
(Lees meer...)
capthavoc
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Vind het wel raar dat als je iets per ongeluk verwijderd je het meteen kwijt bent..
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Misschien harde schijf formatteren, windows er opnieuw opzetten en hopen dat je bestanden dan nog niet overschreven zijn?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding