Op wat voor manieren kan je er voor zorgen dat het beeld bij schietspellen, net zo snel is als bij jou? (zie uitleg)

Ik speel dus call of duty 2. Als ik wordt neergeschoten en ik een filmpje terugzie van diegene hoe hij mij dood schoot, zie ik vaak dat hij mij eerder doodschiet als ik op mijn scherm zie. Dus bijvoorbeeld ik sta en ga net liggen. Bij hem sta ik nog en schiet hij mij dood, terwijl ik op mijn scherm al op de grond lag. Hoe kan ik dit voorkomen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat het probleem niet veroorzaakt wordt door een traag 'beeld', maar eerder door een trage verbinding met de COD server. Ga even na hoe hoog de ping is met de server. Als je een online spel speelt, stop dan met andere internet activiteiten, die zorgen alleen maar dat je 'trager' met de game server interact.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ping in de server staat telkens rond de 40. Is goed te doen. Als ik ping via CMD staat er tijd: 22 gemiddeld. Browsers staan uit en ook alle andere programma's behalve de virusscanner. lijkt mij dus dat ik op dat gebied er het meeste wel aan heb gedaan. Of is NOD32 erg invloetbaar op zulke dingen?

Andere antwoorden (1)

Dit ligt aan de lag van je verbinding (en evt. snelheid van je computer). Doordat jou verbinding langzamer is dan die van hem zie je zijn actie pas nadat hij deze al heeft uitgevoerd.
De oplossing daarvoor is een snellere internetverbinding.

Een andere mogelijkheid is de fps (frames per second) te verlagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar staat dat? Ik zie:
Video mode
Screen refresh rate
Aspect ratio
Texture filter
Anti-aliasing
Rendering Method preference
Sync every frame Waar zal het aan kunnen liggen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar als je dat te laag instelt, lijkt het me ook niet lekker gamen. En dan duurt het langer voordat er weer als het ware een nieuw frame weergegeven wordt, waardoor je ondertussen ook neergeschoten kan worden terwijl je dat nog niet door had.