Hoe kan je het beste je wachtwoord onthouden. Zeker als je regelmatig van wachtwoord moet veranderen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb een wachtwoordt en moet elke maand een nieuw wachtwoord geven ik heb het opgelost met het aantal dienst jaren dat ik ergens werk plus de maand van het jaar vergeet je haast niet.

Beste, Een goed en sterk wachtwoord is zeker geen overbodige luxe in dit internettijdperk ! Daarom heb ik enkele richtlijnen die ik je graag wil meege- ven : Bedenk als je een sterk wachtwoord wil maken, zonder dat deze gemakkelijk kan worden geencrypteerd dit wil zeggen ontcijferd dien je met het volgende rekening te houden : 1.Een wachtwoord dat jezelf gemakkelijk onthouden, maar moeilijk is voor anderen om te hacken ! 2.Zorg ervoor dat je een wachtwoord vormt met variabele karaktertekens 3.Verander regelmatig van wachtwoord (om de 2 maand) 4. Een wachtwoord is iets persoonlijks, en mag niet word- en doorgegeven aan derden, hou daar rekening mee ! Tot slot : SCHRIJF NERGENS JE WACHTWOORD OP, tenzij in een CODE ! Als je deze aanbevelingen ter harte neemt zal je geen last hebben van ongewenste bezoekers (hackers) Mvg, Karel8158

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100