Wat zal het resultaat zijn?

ik zit te roken en te babbelen
stel dat het brandende puntje op mijn scherm komt krijg ik dan een soort spuitende lava in mijn gezicht?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Spuitende lava in je gezicht?
Hoe zie je dat voor je?
Waarom denk je dat in vredesnaam?

Als je de brandende punt van een sigaret tegen je beeldscherm houdt, zal er een beschadiging op je beeldscherm komen. Een brandgaatje.
Je beeldscherm is dan natuurlijk verpest.
En dat is alles.

Spuitende lava! hihihi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je weet het maar nooit met plasmaschermen....

Andere antwoorden (2)

Nee, dan krijg je een brandvlek op je scherm. De vloeistof in het scherm zal dan weglopen waardoor je hele rare kleurtjes gaat zien ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je krijgt idd een zwart brandgat op je beeldscherm, en uiteindelijk zie je nog maar weinig op je scherm.
of er moet dit gebeuren kijk even naar t filmpje