Als op een site gevraagd wordt naar Betalings ID moet je dan je bankrekeningnummer opgeven?

Toegevoegd na 2 uur:
GPT-site genaamd monkeymail

Cryofiel
12 jaar geleden
Ik ben nog nooit een site tegengekomen die om een betalings-ID vroeg.
capthavoc
12 jaar geleden
ja erg vreemd ? weet je zeker dat de site wel klopt
Cryofiel
12 jaar geleden
Het enige dat ik me kan voorstellen is dat je ooit een betaling hebt gedaan. Meestal krijg je dan een opdracht-ID, een bestel-ID, of een betalings-ID - net hoe ze het noemen. Als je later wilt kijken wat de status is van je opdracht, moet je het betreffende ID invoeren. Althans, bij de minder gebruikersvriendelijke systemen. Maar dit is ook maar iets dat ik zomaar uit de duim zuig.

Het beste antwoord

Zou het kunnen zijn dat het gewoon je gebruikersnaam en wachtwoord zijn?
De genoemde site door u is een spaar programma waar u zoals beweert word geld zou kunnen verdienen.Om dat geld in ontvangst te kunnen nemen zou u een bankrekening nummer moeten invullen. Als dat verstandig is
Monkey-Mails is van Profile4Media B.V. achterstand in uitbetalingen, belabberde support (zie links).
Denkt u er nog eens goed over na,groet