Hoe zet ik McAfee weer op mijn computer zonder het opnieuw te hoeven kopen?

Ik had al McAfee, maar vanwege omstandigheden heb ik deze moeten verwijderen. Ik wil McAfee graag weer opnieuw downloaden zonder hem opnieuw te hoeven kopen. Hoe doe ik dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Als je een "gekochte" versie hebt, bezoek de website en anders zou je met de oude versie prima met uit de voeten moeten kunnen. Tot die tijd zou je AVG Free (gratis) kunnen installeren en die werkt ook prima. Stel de vraag aan de leverancier voor lijkt me? Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wellicht is dit eens te proberen (zonder garantie van mijn kant overigens;-)

Toen je de eerst keer McAfee hebt geïnstalleerd, heb je je gebruikersnaam + wachtwoord moeten opgeven om het programma te activeren.

Je zou dus kunnen proberen dezelfde versie als je had te downloaden van de site van McAfee en dan te activeren met dezelfde gegevens. (Ik ga ervan uit dat je McAfee destijds verwijderd hebt op de juiste wijze). Of misschien heb je het installatiebestand nog ergens staan.

Wel ermee rekening houden, dat de abonnementstermijn niet verlengd wordt met de periode dat je het programma niet hebt gebruikt.
11 jaar geleden
Pak avast free het is simpel en je hoeft niet in te loggen