Ik verstuur ongewenst virus mailtjes naar al mijn contactpersonen via hotmail. Ook als dit gedaan verwijderd dit mijn verzonden items (deels) HELP!?

Via mijn hotmail zie ik ineens dat ik allemaal mails heb verstuurd. Ik krijg namelijk mailtjes binnen met "delivery status blabla failed". Dat deze ze niet kon versturen. Nu weet ik dat dit mailtje naar een heleboel mensen wel is verstuurd!! In deze mailtjes staan engelse teksten met vreemde hyperlinks. Steeds als ik dan in mijn verzonden items kijk zie ik echter wel dat een deel van mijn mails die in verzonden items staan verwijderd is!? alsof ze dit ongezien willen laten gebeuren. Heeft iemand ervaring hier mee? Weet iemand hier een oplossing voor? Ik vind dit echt heel vervelend.
Hoop dat iemand me kan helpen!

Groetjes Mike

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad kun je beter een Gmail account nemen, nooit geen Spam meer ;-) Bronnen:
- http://www.gmail.com

Antwoorden (6)

Dan is er zeer waarschijnlijk ingebroken op je Hotmail. Direct je wachtwoord aanpassen en erop letten dat het wachtwoord moeilijk genoeg is. Blijkbaar heb je nu een simpel wachtwoord dat makkelijk gekraakt kan worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn dochter had dit probleem ook en het enige wat er voor haar opzat was een totaal nieuw mail adres te nemen. Ze heeft nu gmail en het probleem is opgelost.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jouw dochter is een slimme meid. Al die mensen die zo nodig nog steeds een hotmail account willen houden, weten niet wat ze zich op hals halen. En wat ze anderen aandoen. Zelf wordt ik helemaal stapelgek van alle spam die in de spambox van Gmail terecht komt met als afzender iedere keer weer @hotmail.com
Mensen wordt wakker. Microsoft is wel het meest gebruikt in de wereld maar dat betekent niet dat Microsoft ook de beste is. Misschien zelfs wel de slechtste. Ze hoeven zich niet zo druk te maken want de mensen blijven toch wel de producten van Microsoft gebruiken omdat ze denken dat het zo hoort of omdat ze denken dat er niks anders is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel voor het compliment over mijn dochter.
Gelukkig heeft ze die keuze van Gmail gemaakt nu de rest van de wereld nog. Zelf heb ik Planet en ook nooit problemen mee. Net als jij krijg ik van een heleboel mensen spam en dat is knap lastig. Helemaal omdat het klanten van mij zijn die ik er niet over kan aanspreken.
Ik zal je een hint geven en dat hoort eigenlijk iedereen te doen die mails versturen. Ook zeer prettig als je een worm (Virus) in je PC hebt zitten.

Ga naar al je contacten in je adressenboek, en maak een nieuw contact aan.

Naam: aaaaaaaaaa

Mailadres: 1234598765@msn.hot

Een mailadres kan nooit beginnen met cijfers, mocht je een worm hebben begint hij bovenaan je contactenlijst, gezien deze naam 10x een A is staat hij altijd bovenaan.
Maar doordat de mailadres met cijfers begint en niet verstuurd kan worden verbreekt de worm zijn weg.
Dit euvel hebben momenteel ook heel veel mensen met MSN / Live messenger. Ze sturen ongevraagd berichten naar anderen met de mededeling sta jij op deze foto of dergelijke berichten. Ze willen dat je dan inlogt terwijl je gebruikersnaam er al staat hoef jij alleen je wachtwoord in te voeren.

Maar pas op hiermee, je geeft anderen hiermee de mogelijkheid dat ze jou MSN kunnen besturen vanaf een andere PC. Helaas zijn er al heel veel mensen ingestonken en versturen ongevraagd veel mails rond.

Dus gewoon even de bovenstaande contact aanmaken, scheelt je een hoop ellende en vrienden

Succes !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al die Microsoft e-mail adressen zijn ronduit rommel. Hotmail, MSN Messenger, Live... ze zijn allemaal zo lek als een zeef en voor iedereen die maar het kleinste beetje kan hacken zeer eenvoudig toegankelijk. Ik krijg voortdurend spam in mijn spambox van deze drie Microsoft-adressen. Hopeloos.
Iedereen met een e-mail dienst van Microsoft zou deze account moeten deleten en een fatsoenlijke webmail nemen. Gmail, bijvoorbeeld. Nooit problemen mee gehad of ervaren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt gewoon een virus,
Heb ik ook een paar keer gehad
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik krijg altijd mailtjes van mensen waarvan ik zeker weet die het niet hebben verstuurd zoals:
win een iphone 4 of
win een scooter.

ofzoiets
maar volgens mij zijn dat van die computergestuurde mailtjes. dus gewoon je wachtwoord veranderen en anders boeit het volgens mij niet zoveel