Hoe verstuur je anoniem een mail?

ik verstuurde een commentaar naar buurtlink
plots kreeg ik mail terug met mijn naam en toenaam
hoe kan dat anoniem? hotmail of msn, of yahoo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je hebt jezelf ingeschreven bij buurtlink en daar je naam en toenaam plus e-mail adres opgegeven.
Vind je het dan gek dat je een e-mail krijgt?

Toegevoegd na 2 minuten:
De reacties hierboven over hotmail zijn niet correct. Je bent dan nog steeds niet anoniem. Immers, je IP adres blijft wel gewoon te traceren en via het IP adres kun je op internet uitzoeken wie daarbij hoort.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, dan moet je een "anoniem" e-mail adres aanmaken.
Bijvoorbeeld op hotmail, maak een account aan met naam: gastje@hotmail.com oid. Gegarandeerd anoniem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan in bv hotmail een tijdelijke account aanmaken waar je je eigen gegevens niet in meegeeft.

even uit nieuwsgierigeheid: Waarom zou je dat uberhaupt willen?