Welk antivirusprogramma kan ik op een Samsung Galaxy S zetten.

Reguliere antivirusprogramma's kan ik niet installeren, ik zoek een antivirusprogramma om veilig te internetten op een mobiel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me niet echt nuttig. Virussen hebben zich voornamelijk gericht op het Windows besturingssysteem. En dan ook de daarvoor bekende programma's.
Je mobiel heeft google android. Een vrij onbekend platform waar virusmakers zich op richten. En dan nog moet dan precies het virus de weg naar jouw toestel vinden.
Dus al met al, een super kleine kans dat dit gebeurd. Als je maandelijks een volledige backup maakt ben je veilig genoeg. Als je een probleem krijgt -> defaulten en de backup terug zetten. Een kwartiertje werk.

Het beste antwoord

De Galaxy S draait op het Android besturings systeem, je hebt op het moment meer kans om de loterij te winnen dan een virus voor Android te vinden :-) ..

Android is gebaseerd op Linux, en dat is een stuk robuuster dan windows, zolang je je telefoon niet hebt "ge-root" heb je nergens last van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Duidelijk en geruststellend antwoord, bedankt!

Andere antwoorden (1)

Kapersky heeft een antivirusprogramma speciaal gemaakt voor smartphones.
Ga naar www.kapersky.com en daar vind je een lijst van mobiele telefoons die geschikt zijn voor hun antivirus programma.