Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn computer is opeens helemaal leeg: al m'n persoonlijke instellingen zijn weg, al m'n documenten. Ben ik gehackt?

Zelfs mijn favorieten zin weg. Hoe kan dit?

Toegevoegd na 17 minuten:
ALLES IS WEER OKEE. IK GA DE VRAAG ZO SLUITEN!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
981

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Welk type software gebruik je, xp? Ben je misschien met een andere gebruiker naam aangemeld
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi!

Andere antwoorden (2)

Dat kan meerdere redenen hebben.

Er zijn echter wel tools die alles weer terug kunnen halen, mits je niet heel veel weer gaat downloaden.

Er zijn heel veel "Undelete" tools die dat doen, het is namelijk zo dat zelfs als je iets normaal verwijderd op je pc het niet weg is, totdat er iets anders over heen geschreven word.

Mijn advies is dus, als je alles terug wil hebben even de pc met een dergelijke tool te fixen, kan je dit niet, dan raad ik je aan om je pc even niet te gebruiken totdat iemand het voor je kan doen.

Het is namelijk zo dat elke byte die je pc overschrijft er meer van je oude gegeven verloren gaan ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt erop dat je bent ingelogd als een andere gebruiker. Ga eens naar c:\documents and settings en kijk eens of je gebruikersnaam er tussen staat!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fijn!! Wil je mijn antwoord nog even credits geven? Dit kan via de website van gv, met de app lukt het niet... Dankjewel!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding