Ik kreeg twee keer een korte tijd een sms van celltrack is het nou spam?

Bijna 2 weken geleden krijg ik de eerste sms hiervan Ik maak me zorgen dat hackers actief zijn of dat gewoon een persoon gewoon mijn gegevens wil achterhalen Ik heb niet op dat linkje geklikt

Picture for question
TurfGraver
8 maanden geleden
Nummer blokkeren.
hoi23
8 maanden geleden
Dat heb ik gedaan maar ik vraag me af of dit nou spam is of dat gewoon echt iemand zit te klooien dat vraag ik me gewoon af
TurfGraver
8 maanden geleden
Iemand zou dat kunnen hebben aangevraagd maar gewoon niet op reageren.
Voor aanvragen oplichting voor ontvanger spam. :)
https://nl.trustpilot.com/review/www.celltrack.eu

Antwoorden (1)

ken je dan een Angela? Als dat echt zo is en ze zou zich zorgen maken had ze zelf wel contact opgenomen, dus reken dit maar onder spam, of in ieder geval iets waarbij ze dingen van je willen weten die ze niet hoeven te weten. Niet op reageren dus. Ik kreeg afgelopen week ook een berichtje: "hallo mam...." En als er 1 ding is wat ik zeker weet, is dat ik geen moeder ben. Genegeerd dus.
8 maanden geleden