Heb mn pc geformatteerd, gebruik WINDOWS XP HOME EDITION en PANDA 2010 ANTIVIRUS; PANDA werkt niet meer omdat t niet compatibel is met W XP

Na de benodigde software opnieuw geinstalleerd te hebben blijkt PANDA 2010 opeens niet compatibel met WINDOWS XP te zijn, terwijl ik altijd met PANDA ANTIVIRUS gewerkt heb en alles gewoon functioneerde.

Nu blijkt in t configuratiescherm onder software PANDA verdwenen te zijn, wél heb ik t programma in een subdirectory gevonden en een snelkoppeling naar buroblad gemaakt, doch bij openen verschijnt schermpje dat PANDA 2010 niet compatibel is met mijn huidige versie van WINDOWS.

Weet iemand een oplossing voor dit probleem??

Alvast bedankt, Hugo

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Natuurlijk is Panda Windows XP -compatible. Kennelijk heb jij een verouderde versie. Upgraden is het devies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt vast nog wel ergens een kopie van een oudere versie van PANDA staan. Installeer die en het werkt waarschijnlijk wel weer
13 jaar geleden
Als je Panda nog wel in een subdirectory hebt gevonden, heb je de harde schijf stiekem toch niet geformateerd of de Panda software is niet juist geinstalleerd.

Installeer Panda opnieuw. Werkt dat niet, verwijder dan eerst al de Panda software, herstart de computer en installeer dan Panda opnieuw (of kies een andere antivirus programma, bv AVG). Lukt dat ook niet en de PC is zojuist opnieuw geinstalleerd, doe dat dan nog eens, en laat eerst XP Service Pack 3, dan de virusscanner en dan de rest van de software.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet je programma opnieuw downloaden en installeren na het herinstalleren van je PC. Je kan niet zomaar mapjes terugzetten want dan werkt het niet!

Het programma is wel compatible met Windows XP want ik citeer van de site [bron 1]:
"Technische vereisten

Besturingssysteem: Windows® 7 (32 & 64 bits), Windows® Vista™ (32 & 64 bits), Windows® XP (32 bits"

Het is dus compatible met Windows XP (32 bits).

Kijk eens op die site of je met jouw licentie de software opnieuw kan downloaden of als je een CD hebt gebruik je die. Neem desnoods contact op met Panda.

Succes ermee!