Waarom vraagt een zeer bekende acteur van america my om een steamcard te kopen ..?

Hij zegt voor de fan registration.. maar ik snap het niet waarom????

TurfGraver
een jaar geleden
Omdat je met een oplichter te maken hebt. Die wil geld aan jou verdienen en dit is een manier daarvoor.

Antwoorden (1)

Het is niet die acteur, het is iemand die doet alsof hij die acteur is. De oplichter hoopt dat jij sneller op het aanbod in zal gaan, omdat de vraag van een bekend persoon is.

Een Steamkaart voor iemand kopen is een bekende vorm van oplichting. Zodra jij dit hebt gekocht, is het bijna onmogelijk om je geld weer terug te krijgen.
een jaar geleden
ronron1212
een jaar geleden
Zo is het +