Is de website euroclix.nl betrouwbaar?

Je kan via die site geld verdienen door vragenlijsten in te vullen en dat soort dingen. Maar is het betrouwbaar want anders doe ik het niet..,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12.4K

Antwoorden (6)

Ja het is betrouwbaar, maar je verdient er nauwelijks mee, je krijgt 0,001 euro per mailtje en ook enquêtes verdienen niet bijzonder goed. Ik spreek uit ervaring!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is inderdaad betrouwbaar. Nog even over de verdiensten: Panelclix zit ook bij euroclix aangesloten en daar kan je altijd enquetes doen, vaak voor 1 euro voor 15 minutn werk. Ik ben eind november bij euroclix begonnen en heb al 25 euro uitbetaald gekregen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, het is betrouwbaar. Ik doe er al jaren aan mee en ook al gaat het heel langzaam, ik heb er toch al aardig wat mee verdiend. Denk niet aan honderden euro`s hoor, maar gewoon een leuk zakcentje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit soort sites zijn beter om niet aan te beginnen. Mensen die je ernaar doorsturen (maar ook de sites zelf) hebben er belang bij dat er leden worden geworven. Daardoor zullen ze je grotere bedragen beloven dan daadwerkelijk mogelijk is.

Wil je geld verdienen, neem een (bij)baantje of zo. Dit levert vrijwel niks op...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij snapt het hele punt niet van dit soort websites.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
... en jij snapt het hele punt niet van argumenteren? Er wordt altijd gedaan alsof het een lucratieve bezigheid is waarmee je een aardig bedrag kunt bijverdienen. Dat kan niet. Het duurt een eeuwigheid voordat je ook maar iets bij elkaar hebt. Je kunt beter gaan werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lees mijn antwoord, dat is mijn argument. Ik zeg ook niet dat je ermee hoeft te stoppen met werken, maar als ik zo doorga, verdien ik toch zo'n kleine 200 euro per jaar extra met alleen deze website. Jij hebt het alleen over het aanbrengen van mensen, dat is alleen één van de mogelijkheden op de site om geld te verdienen. Zonder referrals zijn er namelijk nog genoeg andere manieren om geld te verdienen. En als vrienden van jou je grote bedragen beloven, is dat hun leugen. Ik heb dan twee mensen onder mijn naam laten aanmelden en vertelt en laten zien hoe het in elkaar zit en zij vonden het leuk, zij weten ook dat ze er niet miljonair van worden, maar het helpt allemaal mee. Als jij 1 euro op straat vindt, laat je het toch ook niet liggen? Zo zie ik dit een beetje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vrienden van mij hebben mij niet geprobeerd om mij grote bedragen te beloven, maar veel websites doen dat wel, net als veel mensen die al meedoen aan het programma. Dat jij 200 euro per jaar verdient aan euroclix is best aardig, maar gezien de tijd die je daarmee kwijt bent, kun je beter gaan werken. Als ik een euro op straat vind laat ik 'm niet liggen, maar hoelang duurt het voordat je een euro bij elkaar hebt bij euroclix? Hoeveel emails moet je lezen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ken je euroclix wel? Je moet daar enquetes invullen voor geld, je bent gemiddeld een tien minuten bezig voor 1 euro gemiddeld. Reken maar uit wat je per uur verdient. Daarnaast werk ik en als ik even niets te doen heb, ga ik wat enquetes invullen en je hebt zo weer wat verdiend.
Ik raad het niet aan om zulke websites aan te beginnen.

Op zulke sites moet je vaak lidworden om ergens aan mee kan te doen waar je dus geld voor kan krijgen. Ook vragen ze vaak persoonlijke gegevens.
En vaak hoor je op TV rare verhalen over zulke sites..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zijn niet meer betrouwbaar als vroeger. Kleine bedragen betalen ze wel uit en heb een bedrag uitgekeerd van 400,- euro gekeerd gekregen. Maar toch als je saldo weer aan het groeien is gooien ze een ban op je accountant en als het tot leden werven ook, want opeens waren al mijn vrienden ook geblokkeerd en dat ook niet alles het is heel veel verspilde tijd en je moet ook belasting betalen bij dit soorten spaar programma's wat ook niet eerder wordt verteld fictief of niet fictief doet er niet toe. En opeens 1 dag was mijn accountant op een ban ze hebben een ingestuurde mailtje gestuurd na 1 week als ik een kopie van mijn paspoort en van mijn bankpas wilde sturen, dus heb die shit allang opgegeven. Je mag niet heel veel en snel sparen want dan nemen ze eerwraak en hoor veel negatieve reviews. Het probleem is hun moeten ook geld maken en zo gaat het maar door, bij een andere accountant met 25,- euro kon ik gewoon uitkeren, dus als mijn leden die een clix van 9920 clix hadden die 150,- euro zouden verdienen die worden opeens geban en trouwens je moet op mailtjes klikken. Dus wees gewaarschuwd als je aan dit soorten spaar programma's mee doet, want het loont niet echt. Maar kijk ook uit als je echte adres invult krijgt je postcode lotterij shit in je brievenbus en hun spelen je gegeven door aan derden en niet alleen dat, er staan ook als je hun voorwaarden goed lees als je niet met hun solt geven ze je gegevens niet weg aan het rijk! Dus de zaak stinkt!