Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de website euroclix.nl betrouwbaar?

Je kan via die site geld verdienen door vragenlijsten in te vullen en dat soort dingen. Maar is het betrouwbaar want anders doe ik het niet..,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Ja het is betrouwbaar, maar je verdient er nauwelijks mee, je krijgt 0,001 euro per mailtje en ook enquêtes verdienen niet bijzonder goed. Ik spreek uit ervaring!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is inderdaad betrouwbaar. Nog even over de verdiensten: Panelclix zit ook bij euroclix aangesloten en daar kan je altijd enquetes doen, vaak voor 1 euro voor 15 minutn werk. Ik ben eind november bij euroclix begonnen en heb al 25 euro uitbetaald gekregen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, het is betrouwbaar. Ik doe er al jaren aan mee en ook al gaat het heel langzaam, ik heb er toch al aardig wat mee verdiend. Denk niet aan honderden euro`s hoor, maar gewoon een leuk zakcentje!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit soort sites zijn beter om niet aan te beginnen. Mensen die je ernaar doorsturen (maar ook de sites zelf) hebben er belang bij dat er leden worden geworven. Daardoor zullen ze je grotere bedragen beloven dan daadwerkelijk mogelijk is.

Wil je geld verdienen, neem een (bij)baantje of zo. Dit levert vrijwel niks op...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij snapt het hele punt niet van dit soort websites.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
... en jij snapt het hele punt niet van argumenteren? Er wordt altijd gedaan alsof het een lucratieve bezigheid is waarmee je een aardig bedrag kunt bijverdienen. Dat kan niet. Het duurt een eeuwigheid voordat je ook maar iets bij elkaar hebt. Je kunt beter gaan werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden