Is dit bericht echt van de politie?

mijn broertje kreeg in een keer dit bericht de chat app Het lijkt mij toch niet dat de politie zo te werk gaat en zulk soort berichten stuurt zie foto

Picture for question
2.7K
TurfGraver
een jaar geleden
Dan mogen ze ook wel weer Nederlands les volgen.
tinus1969
een jaar geleden
Lijkt me een hoax.
TurfGraver
een jaar geleden
Jong agente ook nog. :D
tinus1969
een jaar geleden
Ik vond de spelfouten ook wel heel opvallend ja.
mies1
een jaar geleden
Het kan zijn dat het een nepaccount is ze inderdaad echt de politie is of niet ??
tinus1969
een jaar geleden
Mss moet je ook even vertellen wat er gebeurd is voordat je broertje dit bericht kreeg. Of kwam het zomaar?
mies1
een jaar geleden
hij was gewoon aan het praten met Een paar meisjes en toen kwam op eens dit bericht
tinus1969
een jaar geleden
Ps de politie stuurt geen berichten zonder hoofdletters en punten. Dat is typisch voor nepaccounts.
tinus1969
een jaar geleden
Dat klinkt alsof doe meisjes hem vervelend vonden worden.

Antwoorden (1)

Nee. De politie zal hoofdletters en interpunctie gebruiken in lange berichten, en geen (of iig minder, en minder ernstige) spelfouten maken.
een jaar geleden