Wat te doen nu mijn Facebook chat zomaar berichten verstuurt naar mijn FB vrienden?

Ik merk hier zelf niets van maar krijg dit te horen van mijn FB vrienden. Het betreft een link naar een YouTube video die niet werkt. Daarbij alleen de tekst `video`.

Het beste antwoord

Dan heb je een FB virus te pakken.
- Scan je pc op spyware en virussen.
- kijk op je FB tussen je plugins en games of er iets raars tussen staat (staat onder privacy).
- verander DAARNA het wachtwoord van je account.
6 jaar geleden
Poet
6 jaar geleden
Hoe weet ik of iets raar is?
Poet
6 jaar geleden
En waar kan ik plugins vinden? Vanaf mijn FB startpagina kan ik naar "instellingen". Daar zie ik apps en websites. Bedoel je dat?
Ritsuka
6 jaar geleden
Onder apps en websites staat het als het goed is ja.
Wanneer iets raars is? Als je dit zelf niet hebt gekoppeld. Stel dat je hardloopt en Strava gebruikt, dan is het normaal dat er Strava tussen de lijst staat. Maar een app/site met een vage naam wat je niet bekend voorkomt kan ongewenst zijn.