hoe quone8 verwijderen van je pc?

Ik heb een acer laptop. Daarop is met dingen downloaden ook Quone8 op mijn laptop gekomen. Ik heb het geprobeerd te verwijderen maar toch doet hij veel nog met Quone8 zoals de zoekmachine, nieuw tabblad ect. Als ik bijv. de zoekmachine van Quone8 naar Google verander, staat het de volgende dag weer verkeerd... weet iemand hoe quone8 VOLLEDIG van mijn pc kan worden gehaald?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Het handmatig verwijderen van Start.qone8.com

Rechtsklik het icoon van de snelkoppeling van uw Internetbrowser.
Selecteeer Eigenschappen en klik het tabblad Snelkoppeling.
Navigeer naar Doel en verwijder de tekst na chrome.exe/firefox.exe/iexplore.exe
Voor Internet Explorer

Druk gelijktijdig Alt+X.
Klik Beheer Add-ons.
Klik op Werkbalken en Extensies en schakel de besmetting uit
Klik op Zoekmachine en verwijder de naam van de besmetting van de lijst met Zoekmachines.
Druk nogmaals gelijktijdig Alt+X en klik Internet Opties.
Verwijder onder het tabblad Algemeen de webpagina van de besmetting van de sectie homepagina.
Voer het adres in van het door u gewenste domein en klik OK om de wijzigingen op te slaan.
Voor Mozilla Firefox

Druk gelijktijdig op Ctrl+Shift+A - het tabblad Add-ons Beheer opent.
Verwijder de naam van de besmetting van de sectie Extensies of Plug-ins.
Klik het zoekmachine icoon aan de linker kant van de Zoekbalk (bovenin de browser) en selecteer Beheer Zoekmachines.
Verwijder de naam van de besmetting van de lijst en stel een andere standaard zoekmachine in.
Klik de Firefox knop en ga naar Opties.
Verwijder de naam van de besmetting van de sectie Homepagina onder het tabblad Algemeen.
Voer een door u gewenste standaard pagina in klik OK om de wijzigingen op te slaan.
Voor Google Chrome

Druk Alt+F en ga naar Hulpprogramma's --> Extensies.
Verwijder de naam van de besmetting en klik op Instellingen in het vak aan de linker kant.
Selecteer in de sectie “Bij Opstarten” een bepaalde pagina of set pagina's. Klik Instellen pagina's.
Verwijder de naam van de besmetting van de lijst, voeg een nieuwe homepagina toe en klik OK om de wijzigingen op te slaan.
Klik onder Zoeken op Beheer zoekmachines.
Verwijder de naam van de besmetting van de lijst en stel een andere standaard zoekmachine in.
Klik OK om de wijzigingen op te slaan en het menu te verlaten.