kan marktplaats je bellen?

ik werd gebeld door een privé nummer dat er iemand anders was ingelogd op mijn marktplaats account en het hersteld moest worden. en hij was een marktplaats medewerker ? kan Dit?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik zou er in elk geval niets van geloven.
Ritsuka
6 jaar geleden
Ik zou het niet vertrouwen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
wel neen, dit is baarlijke nonsens. En om het te herstellen had de beller zeker jouw inloggegevens nodig? Daar trapt toch niemand meer in.
LeonardN
6 jaar geleden
Zeer onwaarschijnlijk.
Log gewoon zelf in op marktplaats, kijk of er niks geks gebeurd is. Maak een nieuw wachtwoord aan voor marktplaats. Internetbedrijven bellen zelden.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
niet op ingaan!
HeerVoldemort
6 jaar geleden
Klinkt als die Microsoft scam. Word ik nog steeds dagelijks door gebeld.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je leest het, we zijn het met z'n alle er over eens: kletspraat, niet op reageren.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
dank jullie wel

Antwoorden (1)

Nee mp zal je waarschijnlijk een mailtje sturen en uitleggen wat er aan de hand is.
Mp belt geen mensen op dit is waarschijnlijk phising

Toegevoegd na 3 minuten:
Je kunt uiteraard ook naar de mp website gaan en onder het kopje contact hen een mailtje sturen dat je gebeld bent.
Daarbij uitleggen wat er gezegd is dat zoeken ze dan voor je uit.