Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik bij COD MW1 multiplayer opnieuw beginnen?

Ik heb sinds 3 dagen COD MW1 gekocht voor de ps3. Ik dacht: samen met een vriend van me online spelen. En steeds hoger levels halen. NOT. Ik deed mijn 3e potje mee met Search and Destroy. Op het eind was iedereen in de game prestige 10 en level 55. Weet iemand hoe ik opnieuw kan beginnen? Ik vind dit niet leuk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan niet overnieuw beginnen, behalve als je kills en deaths niet 'kloppen' ( paar miljoen kills, teveel score, en bijna geen death's. ) dan word je gereset door Call of Duty zelf, dat houdt in dat je begint vanaf level 1, helemaal overnieuw. Je kan niet overnieuw beginnen door de 'cod save' te verwijderden, heb ik ook eens geprobeerd en het maakt niks uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je moet je cod save verwijderen van je hardeschijf
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan niet opnieuw beginnen doordat jouw savegames (etc) worden opgeslagen bij Sony. En daar komen wij als dood normale burger niet bij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding