Hoe kan ik bij COD MW1 multiplayer opnieuw beginnen?

Ik heb sinds 3 dagen COD MW1 gekocht voor de ps3. Ik dacht: samen met een vriend van me online spelen. En steeds hoger levels halen. NOT. Ik deed mijn 3e potje mee met Search and Destroy. Op het eind was iedereen in de game prestige 10 en level 55. Weet iemand hoe ik opnieuw kan beginnen? Ik vind dit niet leuk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Je kan niet overnieuw beginnen, behalve als je kills en deaths niet 'kloppen' ( paar miljoen kills, teveel score, en bijna geen death's. ) dan word je gereset door Call of Duty zelf, dat houdt in dat je begint vanaf level 1, helemaal overnieuw. Je kan niet overnieuw beginnen door de 'cod save' te verwijderden, heb ik ook eens geprobeerd en het maakt niks uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je moet je cod save verwijderen van je hardeschijf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan niet opnieuw beginnen doordat jouw savegames (etc) worden opgeslagen bij Sony. En daar komen wij als dood normale burger niet bij.