Hoe kan ik meldingen van "elkedagietsleuks" op mijn telefoon uitschakelen?

De uitermate oninteressante website elkedagietsleuks waar ik één keer heb gekeken naar een zomerbroek stalkt mij sindsdien en stuurt mij vrijwel dagelijks meldingen. Hoe kan ik deze irritante opdringerige digitale jehovasgetuigen afschudden?
En TIP voor iedereen: ga NOOIT naar hun site want het is elke dag niet leuk en je raakt ze niet meer kwijt!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb inmiddels reactie gekregen van de website, je moet dus de cookies van je browser verwijderen