Kan ik op mijn iPad 2 een soort virus/spyware hebben? Hij opent soms een ongewenste 18+ website.

Ik ga gewoon naar een normale website toe op mijn iPad via Safari bijvoorbeeld een Dragonvale wiki website, of de comic website van Cyanide & Happiness.
De website laad even voor 1-2 seconden, en dan springt hij ineens naar de website van een website genaamd Pornhub.

Hier ben ik niet van gediend, ik bezoek dergelijk websites niet, hoe kom ik hier van af? Is er een soort virusscanner of optie om websites te blokkeren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb exact hetzelfde, inmiddels al een paar keer voorgekomen. Hopelijk weet iemand hoe dit komt? Geen popup maar schakelt automatisch door naar de homepage van pornhub. Aangezien er kinderen gebruik van maken wil ik dit zsm verhelpen.
Ritsuka
11 jaar geleden
Klopt ja

Antwoorden (1)

Je hebt last van een pop-up die de website als advertentie maakt. In de instellingen van de iPad, ga je naar safari, en zet je pop-up blokkering aan.