is het mogelijk om in de mailbox te zien hoe vaak een bericht is gelezen ?

ik heb het idee dat iemand in mijn mailbox "meeleest"

Toegevoegd na 13 minuten:
in bedoel in Hotmail

Toegevoegd na 28 minuten:
kan iemand mij vertellen of je in hotmail kunt zien wanneer voor het laatst is ingelogd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Voor zover mij bekend, kan dit niet. Maar je kunt wel zien of een bericht al eens geopend is want dan is de vetgedrukte tekst veranderd in een dunnere tekst.
Bij gmail.com kun je wel zien wanneer je voor het laatst hebt ingelogd.