Kan ik een eigen subdomain maken?

Ik heb dus een Minecraft server en ik voel me er ongemakkelijk bij dat iedereen mijn ip moet invullen als ze op mijn server komen. Dit is namenlijk het ip van mijn computer. Ik zou heel graag hem willen veranderen in mc.weugiecraft.com. Is dit mogelijk? Alleen gratis wil ik het. Ik weet dat je subdomains uit een lijst kan kiezen, maar ik wil er zelf een hebben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Dat heeft geen enkele zin, want een (sub)domein is altijd te herleiden naar een ip-adres.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar zoals je hebt gelezen voel ik me er beter bij.

Antwoorden (2)

Je kunt je eigen subdomein aanmaken met No-IP. Zie de bron voor een link. Dit werkt ook voor andere server dan voor minecraft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met no-ip.con werkt het bij mij
Met dyndns kan het ook