Wat moet ik doen als ik een foutmelding krijg bij het opstarten van een spel genaamd 'Black Ops 3? Er staat: Het programma reageert niet meer en daar

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Kijk of er geen krassen op de disc zitten. Mocht dit niet het geval zijn kan je proberen de geïnstalleerde data te verwijderen. Als je dat gedaan hebt zal de game zich opnieuw installeren op jouw PC/Xbox/Playstation.