Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is Ziggo internetbeveiliging beter dan AVG ?

Beiden zijn gratis, nu heb ik AVG, maar ik heb een brief van Ziggo met de aanbieding dat ik gratis hun beveiliging kan nemen. Wat is beter?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
5.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ziggo Internetbeveiliging Basis is een speciale versie die geheel gebruik maakt van de beveiligingstechnologieën van F-Secure. De gratis versie die Ziggo aanbiedt is te gebruiken op één computer. Dit pakket biedt volwaardige bescherming tegen virussen, spyware, Trojaanse paarden, rootkits en allerhande malware.
Op de websites van AV-Test en AV-Comparatives zie je duidelijk dat deze antivirus-software bovengemiddeld presteert. Niet geheel onbelangrijk is ook het gebruikersgemak, dit beveiligingspakket is zeker voor de minder gevorderde gebruiker een aanrader.

Ziggo Internetbeveiliging (F-Secure) komt wat beter uit tests dan AVG.
Als je toch overgaat op een andere virusscanner, zou je ook gratis Avast kunnen nemen.
Die scoort nog beter dan F-Secure en AVG.
(Lees meer...)
SimonV
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt!
SimonV
7 jaar geleden
Ook bedankt voor deze vraag.
Ik had verwacht dat AVG iets beter zou zijn, maar dat blijkt dus niet het geval! http://antivirus-software.specout.com/compare/31-129/F-Secure-Anti-Virus-vs-AVG-Anti-Virus-Free

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding