Is Ziggo internetbeveiliging beter dan AVG ?

Beiden zijn gratis, nu heb ik AVG, maar ik heb een brief van Ziggo met de aanbieding dat ik gratis hun beveiliging kan nemen. Wat is beter?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
5.4K

Het beste antwoord

Ziggo Internetbeveiliging Basis is een speciale versie die geheel gebruik maakt van de beveiligingstechnologieën van F-Secure. De gratis versie die Ziggo aanbiedt is te gebruiken op één computer. Dit pakket biedt volwaardige bescherming tegen virussen, spyware, Trojaanse paarden, rootkits en allerhande malware.
Op de websites van AV-Test en AV-Comparatives zie je duidelijk dat deze antivirus-software bovengemiddeld presteert. Niet geheel onbelangrijk is ook het gebruikersgemak, dit beveiligingspakket is zeker voor de minder gevorderde gebruiker een aanrader.

Ziggo Internetbeveiliging (F-Secure) komt wat beter uit tests dan AVG.
Als je toch overgaat op een andere virusscanner, zou je ook gratis Avast kunnen nemen.
Die scoort nog beter dan F-Secure en AVG.
SimonV
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt!
SimonV
7 jaar geleden
Ook bedankt voor deze vraag.
Ik had verwacht dat AVG iets beter zou zijn, maar dat blijkt dus niet het geval! http://antivirus-software.specout.com/compare/31-129/F-Secure-Anti-Virus-vs-AVG-Anti-Virus-Free