Waar kan ik een niet-te-klein officieel uitziend pentium-II sticker krijgen?

I.v.m:
http://www.goeievraag.nl/vraag/tips-pc-uiterlijk-zeer-onaantrekkelijk.56186

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voorkomen is beter dan genezen. Zie http://www.inbraakpreventie.nl/

Het beste antwoord

Kijk op ebay. Rap even gezocht, hier zijn er een paar exemplaren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De link werkt niet maar 't ging om deze leverancier:
http://myworld.ebay.com/wongchuham/

Andere antwoorden (3)

Je hebt vast wel in de kennissenkring iemand met een al lang gepensioneerde PC. Peuter 'm daar af...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vraag mij af of een inbreker daar ook daadwerkelijk naar kijkt. Je geeft in je eerdere vraag aan dat ze de beslissing vaak snel nemen. De inbreker zal dan niet naar een stickertje kijken en gewoon de pc in zijn tas stoppen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daarom juist moet 't eigenlijk een grote sticker zijn - die goed opvalt. En eentje die er echt officieel uitziet :).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar ligt het probleem, wanneer de sticker meteen opvalt, weet de inbreker ook wel dat er iets niet klopt. De Pentium II is in mei 1997 op de markt gebracht. Je geeft aan dat je de computer aan laat staan, ik denk dat hij dan ook wel weet dat het dan niet om een Pentium 2 gaat. Zeker als er een mooi beeldscherm bij staat, weet hij zeker dat het om een nieuwere computer gaat. Iemand met een nog werkende Pentium 2 zal geen 19 inch flatscreen monitor hebben...
Gewoon even over de rommelmarkt heenlopen. Daar liggen vast nog wel van die oude gebakjes waar je een stickertje vanaf kunt pulleken. Misschien zitten er zelfs nog wel stickers op van een zwaar verouderd moederbord of een Hercules videokaart. Als dat het geval is, weet je zeker dat er niemand meer nou jou supersnelle pc kijkt.