hoe moet je een systeemherstel uitvoeren in windows acht?

Ik heb sinds gister een malware op mijn computer, het heet 'random price'. Op internet lees ik overal dat je het 'gewoon' moet verwijderen bij het configuratiescherm, maar ik kan het niet vinden. Ik heb alle updates en installaties van de afgelopen week, waar hij in mee zou kunnen zijn gekomen verwijdert, maar het is nog steeds niet weg. Nu las ik ook ergens dat je een systeemherstel uit kon voeren om je computer een paar dagen terug te draaien. Ik ben hier alleen niet erg in thuis, en ik hoopte dat iemand me zou kunnen helpen!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/computers-internet/veiligheid/vraag/548368/randoomprice
Hier staat al de vraag hoe randomprice te verwijderen met antwoord

Het beste antwoord

•Open het Configuratiescherm: gebruik de sneltoets 'Windowstoets+X' en klik daarna op Configuratiescherm.
•Klik op Systeem en beveiliging (ziet u dit niet staan, klik dan eerst rechtsboven op Weergeven op Categorie).
•Klik op Systeem > Geavanceerde systeeminstellingen > tabblad Systeembeveiliging.
•Klik op Systeemherstel.
•Klik op Volgende en (indien aanwezig) op Meer herstelpunten weergeven.
•Windows toont de laatste systeemherstelpunten. Bij elk herstelpunt vindt u de datum/tijd en omschrijving. Klik op het herstelpunt dat u wilt terugzetten.
•Klik op Zoeken naar programma's die worden beïnvloed. Windows geeft aan wat de gevolgen zijn voor uw bestanden als u het gekozen herstelpunt terugzet. Lees dit scherm goed door.
•Klik op Sluiten.
•Bent u er zeker van dat u het herstelpunt wilt terugzetten? Klik dan op Volgende.
•Klik op Voltooien.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb hier overigens aangegeven hoe je Random Price zou kunnen verwijderen:
http://www.goeievraag.nl/computers-internet/veiligheid/vraag/548368/randoomprice
SimonV
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
U word echt ontzettend bedankt !