Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet wat deze pop-up betekent op mijn pc?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://zondervirus.nl/relevant-knowledge/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://www.nucia.eu/forum/threads/63533-Hoe-verwijder-ik-Relevant-Knowledge

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heeft je firewall dan bepaalde dingen uitgezet..

Ik heb het ooit ooit gehad. Als je naar je firewall informatie gaat dan kan je bepaalde dingen aanvinken die de firewall moet dekken of juist moet negeren. Dat is praktisch want sommige internet sites zijn verkeerd in de ogen van de firewall maar jij vindt dat ze wel goed zijn! Dus kan je die dingen aanvinken.

Ik weet helaas niet waar dat scherm te vinden is op uw PC...
Dus ik hoop dat u het kan vinden

Als dit het probleem niet blijkt te zijn moet iemand anders u helpen, want dan weet ik het zelf ook niet meer.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Thanx. Ik snap er zelf geen zak van. Zal wel iemand er naar laten kijken die dat wel heeft.
De firewall heeft het verkeer van relevant knowledge geblokkeerd en geeft je de mogelijkheid dat verkeer weer toe te staan. Ik zou dat niet doen en via de limks die in de reactie op je vraag wordt gegeven het ding proberen te verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik roep wel prof hulp in.
:)
Het bestand rlvknlg.exe dat door de firewall geblokkeerd wordt is een virus.
Zie de bron voor meer informatie en een mogelijkheid om het te verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding