Hoe kan ik mijn skype account verwijderen?

Ik heb een Skype account die ik dagelijks gebruik, maar ik wordt heel vaak (misschien wel 20 keer per week) gestalkt door mensen uit Sri Lanka, zuid Korea en omgeving. Ik word dan gebeld door mensen, waar ik helemaal niet door gebeld wil worden. Ook als ik ze blok, kunnen zij mij nog bellen! Ik heb verder geen persoonlijke gegevens op mijn account staan, maar ik wordt er gewoon gek en boos van!

Ik wil mijn Skype account verwijderen, maar overal lees ik dat dit niet kan. Hoe kan ik ervoor zorgen dat alleen mijn vrienden en familie mij kunnen bellen, en andere die ik niet ken, mij niet kunnen bellen? Of weet iemand toch hoe je je account kan verwijderen? Help mij aub!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Het is helaas niet mogelijk om je skype account te verwijderen. Wat je wel kan doen Skype zelf verwijderen. Start > Configuratiescherm > Een progamma verwijderen > klik op skype > druk erop en dan op verwijderen. Ik zag net dat je een screenshot maakte met je Iphone. Icoontje van Skype ingedrukt houden en dan op het kruisje. Je account blijft wel bestaan maar je hebt geen last meer van mensen van het buitenland.

Greets