Er staat een vreemde folder op mijn C schijf, wat kan dit zijn?

Zojuist heb ik een folder gevonden met een enigszins vreemde naam namelijk, Spacekace. De inhoud bestaat enkel uit een textfile met de naam, deliverysystem-log. Aan het begin staat":

[LOG:001] -------------------------------------
[LOG:002] DeliverySystem, v16.07.2013
[LOG:003] Copyright (c) 2013 unSigned Softworks
[LOG:004] -------------------------------------
[LOG:005]
[LOG:006] *** Installer::.onInit ***
[LOG:007] LANGUAGE: 2057 - en-us
[LOG:008] kernel32::GetModuleFileName: 'C:\Users\Naam \Locatie\Setup_FileViewPro_2015.exe' -> 'Setup_FileViewPro_2015.exe'
[LOG:009] Resulting directory name: 'Setup_FileViewPro_2015'
[LOG:010] Clean DownloadDirectory: 'Setup_FileViewPro_2015'
[LOG:011] ParseValuesStart: Parsing 'Setup_FileViewPro_2015.exe'
[LOG:012] ParseValuesStart: Goto ParseArgumentsError (missing parameters)

Het gaat om fileviewpro, zover was ik al, maar weet iemand of dit een gevaar is? Volgens mijn antivirus is het geen bedreiging.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.1K
capthavoc
9 jaar geleden
Voor zover kan zien is het een logfile van een setup
niet iets bijzionder kan je gewoon weggooien
misschien heb je de setup gestopt of zo dat het er nog staat ?

als je fileview pro er op had of er niet opgezet hebt is het wel logisch
niets aan de hand
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb het bestand opgezocht op het internet en ik kom telkens uit op websites die het over malware hebben.

Het beste antwoord

Fileviewpro is een programma die claimt alle soorten bestanden te kunnen openen. Uit ervaring werkt dit niet altijd. Het feit dat het zomaar op je computer is gekomen zou kunnen komen doordat dit per ongeluk gedownload is toen je een bestand niet kon openen, nadat of tijdens een download. Hoe dan ook, als je het niet vertrouwd gewoon weggooien met shift+delete. Als je virusscanner up to date is dan hoef je je hierover verder geen zorgen te maken.