hoe verander ik het wachtwoord van mijn modem?

Toegevoegd na 4 dagen:
Als ik je aanwijzingen opvolg kom ik bij een blokje wat vraagt mijn wachtwoord te wijzigen.
En tja ik vul iets in of ik vul niets in bij het oude wachtwoord maar er gebeurt niks.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je even het model van je router doorgeeft en een screenshot maakt van het schermpje kan ik je wellicht verder helpen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dank je ! het is gelukt!

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je het wachtwoord wilt veranderen van een 2-in-1 modem of router.
Wat je dan moet doen is het volgende:

Ga naar Configuratiescherm>Netwerk en internet>Netwerkcentrum
Klik op de adapter waarmee je verbonden bent met het netwerk.
Klik op details.
En zoek dan naar IPv4-standaardgateway: x.x.x.x

Typ in je browser de x.x.x.x in en je zal uitkomen op de inlogpagina van je modem/router. Meestal is het standaardwachtwoord, gebruiker: admin - wachtwoord: admin.

Daar zal ergens een tabblad zijn met "Administration" of iets dergelijks waar je het wachtwoord kan veranderen