Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hallo , Wie kan mij helpen. Ik heb het MSN virus op mijn laptop. Ik doe nu virus scan. Maar hij heeft het nog niet gevonden. Wie kan mij helpen?

Ik heb het MSN virus op mijn laptop. Hoe krijg ik hem weg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
806

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Installeer een goede virusscanner. Koop hem of download een betrouwbare.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Download de probeerversie van hitmanpro,deze scant en haalt het virus van je pc. Dowmload daarna bv AVG scanner
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer Malewarebytes Free eens, die vindt meestal alles wel;
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien wachtwoord msn veranderen,
Een betere/goede virusscan kopen,
Computer volledig resetten

Ik gad hetzelfdd probleem als jij ik moest de comp resetten alles was weg. Heel vervelend, succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je de virus dat er mailtjes met websites vanuit jouw mailadres worden rondgestuurd naar iedereen in je contactenlijst?

In de meeste gevallen dien je je wachtwoord te veranderen van msn en de virus is weg. Dit heb ik namelijk zelf ook gehad en gedaan en de virus is bij mij toen weggegaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is inderdaad de enige juiste oplossing voor dit probleem. Werkte bij mijn beide dochters ook. Het punt is nl dat het geen virus is dat lokaal op je computer draait, maar aan de serverkant van Windows live
gewoon je wachtwoord veranderen bij www.hotmail.com en klaar is kees!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meteen je wachtwoord veranderen en nooit meer ingaan op een site waar ze je MSN wachtwoord vragen. Op die manier kunnen ze al je contacten mailen met gelijk wat. Trouwens, het is een noodzaak om een goede Internet Security te hebben die alles wat binnenkomt scant.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding