Klopt deze berekening? UZI-kaarten met onveilige chip zijn tot 3e-kwartaal 2012 in omloop?

Dat de UZI-passen met de oude onveilige chip tot 3e kwartaal 2012 in omloop zullen zijn?

3e-kwartaal 2009+3 jaar.
Of zie ik iets over 't hoofd.

http://www.uziregister.nl/nieuws/nieuwsarchief/veiligheidvandeuzi-pas.asp

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee deze berekening klopt niet.
In de bron die jij zelf opgeeft staat beschreven:
De geldigheid van UZI-passen is drie jaar. Vanaf het moment dat de nieuwe chip beschikbaar is, zullen de al verstrekte passen niet na drie jaar, maar na twee jaar worden vervangen. Als een gebruiker dit wenst, kan eerder omwisseling plaatsvinden.

Er is dus na 2 jaar al een totale wisseling geweest.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik moet eigenlijk zeggen, ja de berekening klopt, de informatie de je gebruikt niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik weet niet of het klopt, maar ik kan me zo voorstellen dat het ministerie van VWS de onveilige passen terughaalt en nieuwe passen levert voor de UZI.