Kan iemand die geblockt is email sturen?

iemand is op facebook geblockt en stuurt na 4 dagen een email hoe is dat mogelijk?

Toegevoegd na 1 uur:
in feite staat een emailadres van jou op je account voor vrienden zichtbaar het zou dus kunnen dat diegene dat opgeslagen had maar als je geblockt bent is dat toch niet mogelijk?

Toegevoegd na 1 dag:
de persoon was niet geaccepteerd in mijn mailbox alleen dat spel wordt er gespeeld .
hij/zij staat niet meer in mijn vriendenlijst maar bij het spel lukt het niet hem/haar te verwijderen.
(als je iemand toevoegd weet je nooit wie/wat dat is)het was voor een facebookspel,dan heb je vrienden nodig om materiaal te uit te wisselen)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

email adressen kun je altijd opslaan, op los van facebook gebruiken. het blocken van personen op FB werkt alleen voor het plaatsen of bekijken van informatie via de "book"pagina's.