Hoe kan een hacker na beveiliging toch nog mailtjes sturen?

ik ben erachter gekomen dat iemand vanaf midden september in mijn mail neust
steeds hebben we met hulp van microsoft de wachtwoorden veranderd .

toch krijgen we nog mail van die persoon die we ook geblockt hebben
heel raar
wie heeft raad hoe dit aan te pakken? we zijn met Norton beveiligd kan diegene oo bij de wachtwoorden en foto's komen? ik heb de IP adressen van de hackers in Polen,Spanje ,Korea, VS

Toegevoegd na 36 minuten:
midden September moet zijn midden augustus al die tijd hebben we niets doorgehad gelukkig zijn de camera's dicht .

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Technisch gezien zouden deze 'hackers' niet bij je fotos of wachtwoorden kunnen komen, deze staan opgeslagen op jouw computer en niet op de server van Microsoft (waar je mail opstaat), Norton beveiligd ook alleen de computer zelf, niet de server.

Het is ook mogelijk (ik weet namelijk niet hoe je aan de internetprotocol adressen bent gekomen) dat de IP adressen van Microsoft zelf zijn, maar dit zou er maar 1 moeten zijn.

Misschien als je de IP's geeft kan ik achterhalen waar deze geregistreerd staan.

Ik hoop je zou aardig geholpen te hebben.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hallo saprietje
als je je wachtwoord moet resetten van Microsoft,kan je links de gegevens zien van wanneer en waar er ingelogd is je schrikt als je ziet dat er in bv Duitsland ingelogd bent en jij bevindt je ergens anders
ik snap niet dat iemand die geblokkeerd is toch email stuurt
en dat ze treitert
doet Norton zijn werk wel goed?
dat je die ip adressen hebt zegt nagenoeg helemaal niets!
die komen af van proxy servers ( de hacker gebruikt die om via een ander land binnen te komen.)
ergens in jou mail account staat waarschijnlijk een doorstuur adres ..
dus iedere keer als jij je WW veranderd krijgt de hacker het gewoon toe gestuurd