Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een app waarmee je het internet kan beheren?

Op bepaalde tijdstippen wil ik het internet blokkeren voor mijn kinderen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kevrie, ik vind je wat kortzichtig. Het is bekend dat kinderen soms veel te lang internetten, bijvoorbeeld als ze eigenlijk allang moeten slapen. Internet voor kinderen op een bepaald moment uitzetten is naar mijn mening dan ook een uitstekende beslissing in de gevallen waar het internetgebruik de spuigaten uitloopt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je zou in je router kunnen kijken, bij sommige routers kun je dit gewoon instellen met een mac-adres.(Parental control) Ik weet van ASUS dat dit wel kan. hier kun je een beetje zien hoe dat werkt: http://event.asus.com/2012/nw/dummy_ui/en/ParentalControl.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee ik denk het niet. Je kan het best de modem uitzetten. Dan heb jij ook geen internet, maar dat is de enige oplossing die ik weet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien is aan je internet aanbieder vragen.
Of met een progamma zoals kerio (is gratis)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Over het algemeen kan je in je router de toegang tot het internet beheren. Je kan op ip niveau of mac niveau aangeven op welke tijdstippen ze al dan niet van internet gebruik mogen maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding