volgends mij is mijn hyves gehackt, wat kan ik er tegen doen? zie beschrijving

mijn hyves is gehackt nadat ik me aanmelde in zon nep hyves. ik kan wel op mensen zijns profiel kijken maar ik kan niks veranderen in mijn menu dan komt er opeens ''Boink'' te staan. ik wil mijn hyves echt niet verwijderen omdat ik er best veel views, r en r, en fotos op heb staan. weet iemand iets hoe ik het ongedaan kan krijgen? iets downloaden ofzo? hoor het graag ;)

Toegevoegd na 10 minuten:
en nog iets voor de duidelijk heid. om je wachtwoord te veranderen moet je in menu gaan dan op persoonlijke informatie. IK KOM NIET IN MIJN MENU, DUS IK KAN MIJN WACHTWOORD NIET HERHALEN. bev.

Toegevoegd na 10 minuten:
en nog iets voor de duidelijk heid. om je wachtwoord te veranderen moet je in menu gaan dan op persoonlijke informatie. IK KOM NIET IN MIJN MENU, DUS IK KAN MIJN WACHTWOORD NIET HERHALEN. bev.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

In dit soort situaties is het belangerijk dat je je wachtwoord veranderd naar een goed en lang wachtwoord, verder scan je computer met je virusscanner en maak eventueel een back-up van belangerijke foto's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

je wachtwoord veranderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en hyves op de hoogte stellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat kan niet. ik kom wel op mijn account, niet in mijn menu. kan mn wachtwoord dus ook niet veranderen ;s
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien dat dit een schijn account is, sluit nu je computer af en probeer het later nog een keer!
Uhm misschien op wachtwoord vergeten klikken zodat je een mail krijgt om je wachtwoord te veranderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je nog kan inloggen, je wachtwoord en misschien zelfs het email adres veranderen. Heb je hetzelfde wachtwoord ook voor andere websites als bij Hyves, verander ook deze wachtwoorden! Nooit op zulke websites inloggen! Verander desnoods op je Hyves pagina belangrijke en persoonlijke informatie als dat nog te redden valt! Anders even Hyves zelf contacteren! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan contact opnemen met Hyves. Die kunnen dan je account terugzetten. Ik had het ook een keer dat ik gehackt was en toen heeft Hyves me weer teruggezet