Hoe herstel ik een bestand als die verwijderd is door Norton 360?

Normaal gesproken als ik een bestand wil herstellen laat Norton gewoon een herstel knop zien, maar nu staat er alleen 'Dit programma uitsluiten'. Ik heb al eens er op geklikt maar Norton deed voor mijn gevoel niks. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

dit bestand is een extreem gevaarlijk virus, namelijk een trojan.
ik adviseer om dit bestand NIET terug te zetten. mocht je dit wel willen dan staat er een link in de bron.

P.S. je gebruikt nog windows XP, microsoft ondersteund dit systeem NIET meer.
het is gevaarlijk om met dit systeem nog op internet te gaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Waaruit concludeer jij dat vraagsteller Windows XP zou gebruiken?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk aan de hand van de taakbalk onderin het scherm.
En even voor de volledigheid.een virus is geen trojan en een trojan is geen virus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Amadea @RonnieZ aan de taakbalk, das winXP pro.
@RonnieZ wat is een trojan dan wel? ongewenst programma? het geeft de maker van het virus volledige toegang tot de computer dus vind ik het wel een virus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zonder al teveel in details te treden, een virus zal zichzelf kunnen kopiëren over meerdere bestanden op je pc. Een trojan kan dat niet. En om het geheel nog wat ingewikkelder te maken bestaat er ook nig zoiets als een worm En ja, allen kunnen schadelijk zijn dus op dat gebied verschilt er niet veel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
"Een virus is een programma dat wordt gemaakt om zichzelf te verspreiden door bestanden en/of schijven te infecteren. Een virus is meestal destructief van aard. In de meeste gevallen zoekt een virus programma`s in andere computers op en plaats vervolgens een copie van diens eigen, virus, programma. Als het betreffende programma uitgevoerd wordt"
je hebt gelijk.