welke gratis antivirus heeft geen 30 dagen proeftijd ?

ik ben opzoek naar een gratis antivirus die geen proeftijd heeft maar gewoon op je pc blijft staan zonder te betalen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Eigenlijk hebben heel veel AV-pakketen dat, maar moet je altijd goed opletten welke versie je download. Vaak heb je een betaalde, de gratis proefversie van de betaalde, en de echt gratis versie. Ze lokken je vaak naar de proefversie van de betaalde ipv de echt gratis versie.

Antwoorden (5)

AVG Anti Virus Free Edition, de basisversie.
Amadea
10 jaar geleden
microsoft security essentials
is van windows zelf
capthavoc
10 jaar geleden
Avast heeft ook een gratis versie. Je moet er wel om denken dat je tijdens de installatie aangeeft dat je de gratis versie wilt. Sommige antivirus programma's proberen je tijdens de installatie te verleiden tot de installatie van een uitgebreidere versie. In dat geval krijg je een proeftijd van 30 dagen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
AVG 2014 is volgens experts op dit moment de beste gratis viruscanner die er te krijgen is. Bij de installatie wel opletten dat je geen andere rommel mee installeert want zoals gebruikelijk bij "gratis" zit er van alles bij in gepakt.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt inderdaad. Dit is op zich niet zon probleem als je software uitvoert van bekende uitgevers. Pas als je de wat onbekendere software gebruikt of als je zelf software maakt kan dit erg vervelend zijn. Ben hierdoor zelf overgestapt op een alternatief.
Ik gebruik al een hele tijd Avira, de basisversie is helemaal gratis en het werkt heel goed.